>

Hett shoppingtips!

Ok, nu har jag skickat iväg min egen beställning så nu kan jag komma med världens tips för er som letar vinterkläder! Eller andra kläder med för den delen men det är just de lite större köpen som lönar sig.

I mina hemtrakter finns en outlet där vi brukar passa på att kila in när vi är på hemmabesök. Jag upptäckte nu att Vingåkers Factory Outlet även har en
webb-butik med ett ganska stort urval av samma kläder de säljer i butiken och till samma priser. Jag gillar att klämma och känna på material så är generellt inget fan av att beställa kläder på nätet men kör man på kända märken eller sådant man har sett i affär så vet man ju vad man får.

Det blev en skaloverall till hösten och en vinteroverall, båda från Polarn O. Pyret, en klänning till julen även den från PO.P samt två bodies från Lundmyr. Handlade man över 1000 kr blev det även fraktfritt och som grädde på moset hittade jag en rabattkod som gav 10%.

Slutsumma: 1101 kr. Ganska fint!

Rabattkod 10%: vfo10






Bilder från vfo.se

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jävlar vilket kap :) Härligt!

Postat av: Sandra - mamma till Levis

Klockrent tips! Synd bara att overaller och allt redan är inköpt... såklart...



Och ja, det är klart åkpåsen är med nu, det är ju kyligt ute. Och jag köpte faktiskt in vantar i helgen då jag tyckte det var lite kyligt om fingrarna :)

2011-09-20 @ 07:55:48
URL: http://sandraolevis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Tack för din kommentar, den gjorde mig glad! haha så du har också en vilden? ;-) Aja, jag tycker att det är de som är härligast, de som sticker ut och har personlighet... hehe!



Bra tips här ovan! Har köpt samma overall (skals o vinter) som du på samma ställe! :-)



Skalsoverallen är redan en favorit!



Kramar

2011-09-20 @ 21:02:11
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag hoppas att jag förstår nu vad du menar med "hur går det till?" :) Hehe.. Men när hon går så går det till så att man håller henne i händerna och så går hon liksom.. Ja. Hon går framåt. Är det så du menade? Ibland när hon "snubblar" på sina tår så får man hjälpa till lite och dra lite lätt i armarna så hon inte har hela sin vikt på benen så hon kommer iväg igen, men annars behöver man bara hålla henne i händerna så går hon.



När hon står så kan man ställa henne mot någonting och så står hon där. Typ mot bordet eller ryggstödet mot soffan. Man måste inte hålla i henne utan hon står på benen. Däremot så blir hon ju lätt distraherad och titt som tätt släpper hon båda händerna och sträcker sig efter något, och då tippar hon ju såklart :) Så man får ju vara beredd på att fånga upp henne, hehe.

Letade efter en bild men har visst inte lagt upp så många på just det. Hittade en bild som är en hel månad gammal, men där står hon mot ryggstödet på soffan; http://hejtina.blogg.se/2011/august/6-manader.html#comment



:)

2011-09-23 @ 21:04:17
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Haha, ja gå själv gör hon ju verkligen inte! :) hon älskar att gå men på mage kommer hon inte en milimeter. Hon kryper eller ålar inte det minsta! Men vill hon inte så vill hon inte, det kommer när det kommer. Kan saga ta sig någonstans när hon ligger på golvet? :)

2011-09-29 @ 22:51:30
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack för ett bra tips.

2011-10-21 @ 13:53:36
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback